El Juneda va perdre 0 a 1 el partit d’anada de promoció d’ascens a Primera Catalana contra l’Alguaire el diumenge. Els rojos van encaixar el primer i únic gol del partit al minut 24 i ja no van poder igualar ni capgirar el marcador.
Davant aquest resultat i la necessitat de remuntar, el club ha iniciat una crida per omplir el municipal de Juneda aquest diumenge a les 18.30 h per tal que la Marea Roja acompanyi la plantilla a una remuntada que els permeti seguir endavant.
Cal recordar que l’Alguaire havia acabat el cinquè classificat de Segona Catalana, cinc punts per darrere del Juneda, que va ser segon.
